Några av mina favoriter!

1. Diors HydraAction, för torr hy!
2. Estée Lauders Idealist. Egentligen ett porminimerande serum. Men den gör en riktigt len. Känns som en primer!
3. Kanebos concealer. En av de bästa!
4. Estée Lauders double wear SPF 10!
5. Estée Lauders Löspuder. Silke silke säger jag bara!
6. Diors Rouge Nr 493 Strawberry sorbet!
7. Smashbox Ogloss, magisk!
8. Smashbox rouge "Heartbrake"!

Och till sist, den absoluta favoriten just nu!

Maxfactors False Lash Effect.
Enda mascaran jag kan använda utan att behöva använda en extra! :-)


Kommentarer
Krille

Hej hej.



Jag har nu svarat på ditt mail angående ditt konto på www.bloggdesign.nu :)

2009-02-25 @ 19:04:53
URL: http://www.bloggdesign.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0