Grattis till mig själv!


Grattis Ellen på din födelsedag, du är nu 21 år gammal. Hur känns det? Jo tack ganska bra. Nästa tripp till USA blir nog liiite mer drag med uteliv på kartan. Fick min favorit smoothie av Camilla på jobbet idag. Blev lycklig, tills den tog slut. Nu tog denna dagen oxå slut. Godnatt!

Tar mig i kragen och gör som stina säger, kommer hem till dom och får mat. Dom är ju min andra familj så det är ju nästan bättre än min egna. Snacka om att mina kids alltid ska få en suverän födelsedag. Kvittar om det är 20 dom fyller eller 21. Det är fan inte konstigt att jag HATAR att fylla år.


Kommentarer
stina

kom till oss kära vän! vi vill ställa till med middag ju! för dig! för du e dricklaglig in the states!

2009-01-07 @ 19:06:40
URL: http://stajners.blogg.se/
Liiniss

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ GRATTIS IGEN MARAAAAAAAAAAAAAAAA!!!LOVE YOUUUUUUUUUUU

2009-01-07 @ 22:44:30
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0