Kan inte va nykter!

Klockan är nu lite över 20 över 17 och jag ska hasa mig till att tvätta. Riktigt seg idag. Kunde inte ta det lugnt igår som jag hade plannerat. Hamnade på KB med Stina, Christina och Berg. Har ju sagt jag aldrig mer ska dit. Men ja, nu var det så pass impuls i det hela så det blev kul. Första ggn jag är ute i jeans, adidas tröjan och mina reebook skor. Fin blandning va? haha! Efter några timmar blev jag trött så jag gick hem. Så skumma folk det finns ute i natten i denna stan. En som ville köra mig gratis taxi. Tror till och med jag tog hans nummer så jag kunde ringa honom nästa gång jag ville ha gratis taxi. När jag kom hem fick jag besök av en gnu. Trevligt. Somnade utan att jag märkte det. Då va man nog trött. Nä har jag segat mig här allt för länge. Ska gå in i tvättstugan och se om där är bra tryck. Ha de fint folks! Ciao!


Kommentarer
Liiniss

Ja det var den helgen vi var duracell grisar och körde salgt maraton både fre & lör, och störde stinorna mitt inatt! hahah vilken helg! Go tider!

2009-01-18 @ 20:46:24
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0