Komplimanger!

Man borde börja lyssna mer på komplimanger. Det gör jag sällan. Tar allt som "jaaaja, kul." Men om man bara börjar lyssna och tar åt sig lite mer av det goda så mår man nog mycket bättre som människa. För om man inte kan ta åt sig sånna enkla komplimanger som "Ursäkta mig, himla snygga skor du har." eller en svårare komplimang som "Du har skit fina bröst" hur ska man då kunna ta till sig någonting?

Om man inte älskar sig själv, kan man inte älska någon annan.

För varje dag som går ändras mitt tänkande och min syn på saker och ting. Tror jag växer. Saker som jag aldrig trott jag någonsin skulle klara av har jag klarat av

Hela tiden vill jag klättra, hitta nya steg.

Detta var dagens fördjupning...Sov gott vänner!
Glöm inte att ta åt er av era komplimanger ni får! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0