Nyår 08!

Då har man invigt det nya året. Nyårsmiddag hemma hos Christina & Stina! Långbord 15 pers. Kändes som värsta julmiddagen fast med mycket godare mat! Blev potatisgratäng med en filé och sallad. och en sjukt god efterrätt. Riktigt gott alltihop! Tänk vad folk kan ordna. Hade aldrig kunnat göra det bättre. Riktigt trevlig kväll. Klockan 12 stod vi på möllan och såg på raketer och drack grogg. Kort tid därefter hamna man på etage. Går alltid vilse där. Men det var trevligt tills jag trodde jag hade tappat min bricka. Märkligt nog hade den hamnat i mates väska. Ingen kan minnas hur det gick till. Slutade på Max med en burgare i näven. Tryckte in i hela fejset. och mitt i allt dyker en snubbe upp som tvunget ska ha mitt nr. Hur charmig kan jag vatt där när jag sitter och bara precis laddar in mat i hela huvet. hahaha! Aja vi hade en riktigt bra afton! Hoppas ni med hade det. Ska lägga upp några bilder till er! :-)

Jag och Nats!

Söta va? :-P

Christina och Fritz!

Sallongsberusade!

Mate dök upp, då va det kört!

In i dimman mate!

HAPPY NEW YEAR!



Kommentarer
Liiniss

Mate kommer och som vanligt trissas det igång, undra om jag lider av någon form av triss-sjuka? eller om det bara, blir så jävla ofriskt när vi umgås, Vi kan ju inte göra något tråkigt, inte ens ligga och titta på tv blir bra... hahahaha vi lider av något, ska funderar vidare vad det är för syntom.

Mitt nyårslöfte är att stampa ihjäl mig!!!! & blir ssk!

2009-01-04 @ 23:43:13
URL: http://liiniss.blogg.se/
AnnaNordström

Frugan :)

din nyårs klänning, fin, jag hade likadan .. fast i lila :) hehe .. kolla min face så ser du ..

sjukligt !

<3

2009-01-09 @ 08:39:30
URL: http://analicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0