På onsdag. . .

. . . är det min födelsedag, önskar att allt var som när man var liten. Man var lycklig när man fyllde år. Men tyvärr.
Jag ska iaf få den allra bästa födelsedags presenten av mig själv.
Ska skaffa gymkort på Fitness dk, och köpa mig en work out - outfit som duger mer än väl om det blir krig! Blir till att åka in på Lördag och bli medlem. Första månaden är gratis, för det är erbjudande. Sen kommer det kosta rätt mkt i månaden men det är värt det. För där är ingen bindningstid och dom har väldigt många olika pass plus att man kan simma där. Och det bästa av allt är ju att det ligger på min arbetsplats och att Louise och Vicks oxå tränar där.  Kan aldrig skjuta upp träningen då. Peppaaaa varandra! Oh yeeee! Nu är ditt gamla liv över Ellen Kröking!


"Känner ni er fitta nu?!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0