Pizza.nu!

Hahaha, hade helt glömt bort att dagen efter nyårsafton låg jag och mate helt förstörda hemma hos mig. Pizza.nu perfekt! Direkt efter vi fått vår mat och satt oss ner ringde tidningen upp. Jag trodde Mate skoja med mig. Men tydligen inte! Nu sitter jag här och skrattar så jag gråter, helt ensam.

Fan, man ser inte den.
Så här står det!

Årets första pizzarace
Av Marika Anjou
Först publicerad: 1 januari 2009 21:47
Senast uppdaterad: 2 januari 2009 00:09

Hemkörd pizza är det ultimata valet för riktigt trötta på nyårsdagen. Telefoner, stenugnar och budbilar gick varma under nyårsdagen.

MALMÖ. - Vi har varit ute och firat nyår och kan inte röra oss idag. Så illa är det, säger Lina Larsson som skickade in en beställning via internet från Caroli city, inte långt från pizzerian Viking på Slussgatan.

"Vi är jättehungriga. Gör det gott och mycket!" stod det på extrameddelandet i beställningen, sänd vid kl 15 i går.

Vad är det som gör att man vill ha pizza på nyårsdagen?
- Bakfylla. Och så är det snabbt, enkelt och gott, konstaterar hon.

Ja vad säger man Mate, All publicitet är bra publicitet, även om det inte visar ens bästa sida! Hahaha! ;-)
Måste komma ihåg den sidan så jag lägger upp länken här!


Kommentarer
Liiniss

Jag skrattar fortfarande så att jag håller på att dö! HAHAHHA!!! Detta händer bara oss! Haha! Fy fan vad ball, helt jävla sjukt.... HAHAHHAHAHA jag gråter

2009-01-05 @ 00:47:13
URL: http://liiniss.blogg.se/
Christina

Hahhahahahahahahaha! Sjukt jävla kul, ni är störda! :P

2009-01-05 @ 12:13:54
URL: http://christinalilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0