Svårt!

Det är så svårt att låta bli. Jag vill ju bara slänga mig i sängen och spela lite tv spel och se på tv med den där godis skålen. Har lovat mig själv att bli en bättre människa nu efter nyår och allt. Vissa hade ju sitt löfte som lyder "jag ska va nykter en vecka". Silken utmaning ;-) Låg och tänkte igår. Finns ändå endel som går ut nyktra. Varför kan man inte göra det? Det måste vara någonting som ligger i oss svenskar. Snackat med folk från olika platser i världen. Dom tycker visst att svenskarna är väldigt intressanta, men dom säger oxå, "but they are always drunk." Ligger nog nått i det. Jag är iaf stolt över mig själv att jag inte har ätit godis på tre dagar. Av alla mina löften så är godiset min största utmaning. Allt annat klarar jag utan problem (tror jag). Klart jag ska käka godis, kan inte bara sluta med det. Kommer jag aldrig göra. Inte en chans. Finns inte på kartan. Men jag ska minska på de ORDENTLIGT!

Något som oxå är svårt, är att inse att jag bara är värd nått i de yttre för dig. Man duger för säkert hundratusentals om inte miljoner, MEN bara som en spänn-på-allt-vad-det-går-sak. Det är aldrig någon som fastnar för en på riktigt. Varför då allt detta spel? Säg inte saker som inte är sant. Bete dig inte på ett sätt som leder en in i fel väg. 

Det är nog bara det yttre som räknas i denna värld. Alla som duger i utseendet, alla som man känner sig attraherade av är ett jäääkla bra tidsfördriv! Hur man nu kan tänka så.

Jag själv, börjar aldrig hänga med någon i ett flirtigt syfte om jag inte tycker personen är speciell. Och jag fortsätter defenetivt inte träffa personen om jag känner att det är något halvdant. Det är jag för kräsen för. Ska det va så ska det. Man märker ju direkt om det är fel. Låt de inte flyta på då!


Kommentarer
Liiniss

Duktig Mara alltid en riktig mara!

Nytt år mate, ny mål! Dags för oss att kämpa vidare in i det nya året, 2009 blir ett bra år för oss, då menar jag kanon braaaaaaaaa!

Vi ska bli hemmafruar, eller fotbollsfruar nej vi ska helt enkelt gå i ide och laga piroger & pajer och inte kröka mer! Bara göra yoga och skippa våra bästa år som unga! Hahahahahaha

No way, Skål mara! dansa nyktra? hur gör man?

Allt är mammas fel! bara spänn på!

2009-01-04 @ 23:39:59
URL: http://liiniss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0