4 juli-09

Är inne i en extrém krökar period känns det som :) Men det är faktiskt sommar! Så jag accepterar det. Värmer bara upp inför mates och mina veckor på cypern! Inatt blev det endast 4 timmars sömn sen bar det av till jobb-helvetet! Och hur blir det i kväll då? Fest igen, och jobb även i morgon. Kommer vara lagom störd på måndag!

Igår hade någon IDIOT försökt stoppa tåget så vi kom inte hem i tid! Till dig vill jag bara säga. . . . . nej, tar det en annan dag! Vi hann komma till Prins Bernhard trots allt! Fantastiskt grym DJ som spela! Sedan tog günter över, hur tror ni det blev då?! Tror jag byter ämne! :)

Till något bättre! Jag har för en gångs skull fått nog! Förr har jag ändå vatt den som tog rätt mkt skit från killar som jag haft "något men ändå inte" med! Ändå stannat som en liten chihuahua! Men jag inser att man lär sig av sina misstag och man vet mer och mer vad det är man INTE vill ha. Och mer och mer vad det är man vill ha! Tycker synd om alla dessa tjejer som inte förstår vem han är.. :/

+ jag hade kanske liiiiite kul :)
- jag slösade 3 månader av livet på... vad är det man kallar dom? As?


Kommentarer
Markus Winberg

Ellen!! Du får pallra dig till MALMÖFESTIVALEN

FREDAG 15/8 kl 18.00

FOLKETS PARK



vi ska lira (mitt band)

DIRTYPASSION.NET

2009-07-11 @ 15:46:26
URL: http://www.dirtypassion.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0