Sjukaste!

00.15 får jag sms från vicks! "ooh ellentoe vet du vad jag läste på text tv nu.. Michael Jackson har dött.. Och vi som skrattat åt honom hela dan.. Usch usch. sorgligt :("

Vicks och jag har gått och skämtat hela dagen igår om den här mtv crispynews reklamen som jag laggt upp! Och så bara dör han. Nä det är sjukt! Men jag tycker fortfarande reklamen är sjukt kul! haha!

Förövrigt har min kyl pajjat. Så nu va det verkligen en anledning till att få hit vaktmästaren. Och mate, nu ska jag göra dig och alla andra lyckliga! HAN HAR BYTAT MITT LYSRÖR! :) No more EP anfall! Nu blir man nästan blind så ljust det är!

Nu är det helg igen. Äntligen! Och jag kan berätta för er oxå att jag kommer hem över hörby marknad nästa vecka! :) Håll i kröket tills dess! hejhopp!


Kommentarer
Anonym

typ något fint med blommor :)och rosa ska det vara! puss =)

2009-06-26 @ 18:58:11
URL: http://laiiner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0