Statoil

Eftersom jag inte har något att göra kan jag berätta om onsdag-nattens sjukaste händelse!
Emelie, jag och Bettan var på väg hem från Etage. Alla blev sjukt sugna på hotdog (förstår det inte, jag tycker inte ens om körv!) Men iaf. När vi kommer till min Statoil så är det minst sagt fel man som jobbar. Han har öppet i luckan bara men han vägrar ge oss hotdog för han hade vatten på golvet. WHAT?! haha! "Sluta fjanta dig nu, där ligger ju 3 st till oss där!" PANG så smällde han luckan i fejjan på oss. Så kommer nästa man och ska betala sin bensin... "Kan du köpa tre hotdog oxå?" hahaha! Så började vi kackla igen... "Du är inte den vanliga statoil-mannen, vad är ditt problem?" Nä då blir vi hotade..... "Ni stör, jag kontaktar väktarna!" Ja tack gör det hade varit skönt om dom tog lite på oss! "Du, vad heter din chef jag måste snacka med honom!"  "JA GÖR DET! PANG!" Så var det luckan i fejjan igen. haha! Som vi skratta. Kan fortfarande inte förstå vad den människans problem var. Han platsar inte på min statoil iaf. En riktig mupp!


Kommentarer
Linn

hahaha, det fick jag höra av en arg emelie dagen efter! sjukt!

2009-06-19 @ 15:40:27
URL: http://linnson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0