Tidig morgon!

Uppe med tuppen :) Gött som fan! Kom hem för en stund sedan och nu väntar jag på soltimmarna. Ska trycka in mig i min bikini. Skiter i att jag knappt får plats i den! En halvtimme till sen är det dax! Är det bara jag som hade en vääääldigt lång dag igår? Det var en sjukt nice söndag som innehöll det mesta. Chill i solen med vänner, sitta överallt och slänga iväg sina bästaste stenar till vattnet. Massa flams och trams. Sega pommesar. Kubb. Mys! :)

Nä nu pallar jag inte mer.. Ha de jävligt! :)


Kommentarer
Terese

Låter som ni haft en helmysig dag!

Själv har man fikat och solat på piren hela dagen :D

2009-06-02 @ 01:00:01
URL: http://tessyliicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0