Mig i ett nötskal!

Nu ska ni få se hur kylig och känslokall jag är! Verkligen mitt rätta jag! ;-)
Så här var det. Min arbetskollega kom fram till mig idag och sa, "Ellen, jag är gravid!" Jag tittar på henne och säger "haha, ja visst, kul du!" Och så går jag vidare. Jahapp tänkte hon, de va ju kul.. Synd bara att hon var helt seriös! Hon ska bli mamma! :-) Sweet!

Jag blev chockad, men det är klart att folk omkring en börjar komma upp i åldern. Fler och fler kommer bli gravida. Jag bara tycker det känns såååå mega långt borta. Men egenligen om jag tänker efter. För 5 år sedan var jag 16 år. Det känns inte alls längesen. Om 5 år är jag nog oxå på smällen! :-)

Ska bara hitta någon som klarar "Mate testet". Mate måste godkänna först! ;-)



Kommentarer
Liniiss!

Haha ja det testet är väldigt svårt att klara men någon pitt ska nog klara de! Har en lång rad med frågor & många krav! Love & Kiss Mate!

2009-03-26 @ 12:06:53
Anonym

& fresten kids om 5 år? Nej då bor vi i Miami och ska precis flygga till Nya Zeeland imorgon hahaha

2009-03-26 @ 12:07:39
Anonym

Flyga*

2009-03-26 @ 12:08:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0