220509

Snart är det Juni! Snart kan man la dra till playan! Sola sin bleka body! Usch, jag mår fan dåligt av att vara så här blek. Jag är så blek att jag till och med blir skrattad åt! hahaha! Kul.. Idag skall jag till work. Kl 12-20! Det känns väldigt bra! Varit ledig nu två dagar. Inte för jag har gjort så himla mkt mest bara umgåts med Malmö familjen och solat! :) Blivit jagad av fetto ankorna i kungsparken! Dom är rent sjuka i huvet. Och STORA! Och snart är deras kids lika feta och äckliga som dom! haha! Hej då!

P.s Mate jag vill skeda dig i kväll!


Kommentarer
Mateeeeeeeeeeeeee

Ska se vad jag kan göra! Men fan då kommer jag behöva gå och vara svin äcklig i stan plus vet inte om jag har pengar på kontot så måste kanske hem om och trolla. Haha. Nej men allt löser sig!.

Ringer sen när jag är tillbaka från landet!

2009-05-22 @ 10:06:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0