Idag är det sol i malmö!

Och jag är ledig. Hur göttsligt är inte det! :)
Det värsta är att man är så jäkla van vid att jobba så man vaknar ju ändå på morgonen och tar mobilen för att se vad klockn är om klockan snart ska ringa. Nä solen var det.. Sola mig! Det behövs verkligen! Idag kan man kröka! Men det är ju tur att Ellen kröking är död since 10e maj! Måste återuppstå om ca 68 dagar! Det känns som lång tid. Men detta skall gå undan! Ayia napa och mate! Kan inte bli bättre! Hotell Aktea! AKTA ER! :)


Kommentarer
Mateeeeeeeeeeeee

Åååh! Jag längtar så jag spricker! Fy fan kommer bli tidernas bästa resa någonsin! Allt annat kan slänga sig i väggen! Muhaha! Skål!

2009-05-21 @ 11:48:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0