Seghet & Panik!

Väldigt segt i denna bloggen på senaste tiden. Jag har mest haft panik. Försökt skaffa mig en hobby ist. Jag har inte hittat någon än. Vill göra något helst hela tiden. För en stund sedan när jag gick hem från Stinorna så upptäckte jag något annat än avgaser. Det luktade syrener. WOW tänkte jag.. SOMMAR! Blev genast pigg. Hade nästan kunnat joina joggaren som sprang förbi mig. Men han hade nog bara tyckt jag var konstig om jag gjorde det, särskillt med mina klackar. Åter igen till det här med hobbyn. Jag har iaf börjat på en tavla (som aldrig kommer att bli klar). Men jag har en deadline att hålla. Innan Aiya Napa ska den fan och mig vara klar. Får se hur det går den är riktigt stor. Nu får jag väl sova lite då så att jag kan vara på g i morgon för att lägga makeup hela dagen. Varför är det så jäkla tråkigt att sova. Det är mycket roligare när man är två! MATE KOM OCH SKEDA MED MIG!


Sov gott!



Kommentarer
Mateeeeeeeeeeeeeee

JAG KOMMER OCH SKEDAR I HELGEN JAG ÄR BARA DIN HELA HELGEN GRRRRRRRRRRR!

2009-05-14 @ 14:59:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0