Firar!

Har nu levt i min lägenhet i 1 år. Tänker tillbaka till förra året. Snart ett år sedan jag och Mate hade den sjukaste tisdagsfyllan med några pitts! Här var en madrass, ett bord och en tv typ! Timbuktu spelades på stereon. Blandade groggar i kaffemuggar. Trailer trash?! Haha, nej vi hade sjukt kul! Och jag tror det var dagen efter som vi åkte till burlöv center. Efter våra bus med omgivningen om att vi hade vaknat upp i göteborg! haha! Kommer du ihåg Mate?

Nu ska jag ta tag i sista delen av min lägenhet. Ska få hem en lampa över bordet, och en stor spegel! Känner att jag har tagit för lång tid på mig nu. Har massa idéer så ska jobba på dom nästa helg.

Om 6 dagar händer det här....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0