Bränn and burn!

Borde gå och lägga mig direkt, men jag är i så många funderingar efter kvällens enjoy! Pusha min dynamit så hårt det går. Tur det inte var på annat plan. Då hade det varit kört säger jag bara! Men eftersom jag visar den respekt som jag själv vill ha om det vore hemma hos mig, så ignorerar jag det bara, men jag måste bara tillägga att folk som inte fått vara någonting i livet blir sånna som denna hemskt illa luktande nörd! hahaha! :) Men men!

Annars!

I chose the waters that im in,

Jag tror det är för mkt nu. Blir sedd på samma sätt som vanligt. Borde backa på alla front. Aldrig levt på detta sätt! :/ Aldrig förstått så mkt som nu heller. Kan inte säga om det är bra eller dåligt för mig.. Förmodligen både och! Men skit i det för så länge vi alla har kul så! Sov Gott Alla! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0