Grannskapet!

Nu har äntligen Emelie oxå kommit för att leva i Malmö-stad! GRANNAR dessutom! :) Kan inte bli bättre nu i höst när vi ska mygla och vara arbetsbefriade mesta delen av tiden! Jag skulle vilja ha ALLA här i Carolihusen fast då hade man inte lämnat byggnaden så ofta. Men det hade varit skoj! :) Tur man inte jobbar på Caroli också då hade man verkligen aldrig kommit utanför väggarna! Fast om jag skulle jobbat på Caroli så hade jag nog velat vara på ICA malmborgs bara för att visa att jag INTE är retarderad! (några av dom lär ju tro det efter allt mitt rännande där) Men men, nog om det! Emelie och jag är goda grannar! Det var det jag ville meddela er!
Idag känns det som en TV-spel-dag! Sugen? :)



Kommentarer
AnnaNordström

Va naaaajs ;)

2009-09-04 @ 11:40:15
URL: http://analicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0