Pain!



Det är pain att va hemma igen i lilla Malmö. Detta är för litet för mig och på tok för kallt för mig. Inte för att NY inte har det kallt men där tänker man inte på det!
Kan inte höra favolåten längre Empire states of mind med Alicia Keys, det känns som att hjärtat slits ur mig då! Helt stört. Kan knappt kolla på Gossip Girl utan att skrika! Det var så rätt. Men jag förstår också att livet som vi levde där hade vi inte kunnat leva hur länge som helst. Men har svårt att tro att jag hade kunnat trötna på New York även om jag inte brände 20 lax i veckan! Varje dag händer något oväntat.

Det kvittar var man är eller var man går eller vad man gör för överallt är det fullt håll igång! Och vilka talanger där finns. dansar breakdance på gator och torg. Spelar och sjunger. Man blir imponerad varje dag. Går du ut och shoppar kommer man hem med ett nummer på en lapp. Alla är så öppna och glada. Lever för att ha kul! Det som händer där, inte en chans att det hade hänt här. Det man känner där, kan man inte känna här!


Att känna sig hög utan att ens ha tagit nått det är ren lycka. Varför lämna det när man väl funnit det? Snabbspola nu tiden till maj månad sen drar vi till LA och vegas med en avslutning i Nyc! :)





Kommentarer
Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-13 @ 19:54:55
URL: http://www.grinders.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0