Fucked up i tiden!

Idag, vaknade vi ca 13.00 efter ett galet 02.45 ryck i natt! MSN konversation mellan mig och Emelie: "kan inte sova!" "inte jag heller!" "Ska vi vinpimpla istället?" "Jag är på, kommer nu!" Härligt med en granne som inte är sen för att komma över på "ett halvt kg" vin! :)

Känner nu att sömn finns inte riktigt på kartan men det är livsviktigt har jag hört. Särskillt om man ska jobba i morgon kl 10.00! Varit ledig nu i 5 dagar så ska faktiskt inte klaga! :) Men jag hade fan precis kommit in i det gamla livet, som arbetsbefriad!

Annars har jag inte så mkt mer att säga mer än fuck off, och far åt helvete alla ärke-as! Fattar ingen att det är ett AS-FRITT år?

"min flickvän får inte veta"

SKJUT ER SJÄLVA! innan någon annan gör det!


Kommentarer
Linn

en arg ellen är bättre än ingen ellen alls! :)

2010-01-14 @ 00:50:14
URL: http://mondoblog.se/linnson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0