"after work"

Precis kommit hem från en after work med min underbara kollega Sara mf. Synd bara att man kommer igång efter 5 öl och vill bara fortsätta festa... Sen när jag tänker efter, det är ju bara onsdag! Lill-lördag med andra ord! Vem kom på detta? Förmodligen en person som hade kunnat vara jag. Som inte tror ett piss på familjeliv och att ta det lugnt. Va fan, palla träffa en man och skaffa kids och sånt det finns ju inte längre att folk håller ihop för livet. Farmor och Farfar måste vara den sista generationen där det är en självklarhet! Nu mera är det inte bara en man ska leva med. Det är så många som möjligt och man ska ha barn med så många som möjligt. Helst ska man vara förlovad och ligga med andra, tro det eller ej, dom flesta gör det. Och tjejer som går och tror "nej min pojkvän skulle aldrig göra något sådant" Okey alla gör inte så men tyvärr, det känns som det är mer än vanligt "än det motsatta". Kalla mig dum i huvet, Bli irriterad på mig, gör vad ni vill... jag skiter i vilket, men tyvärr...det är bara så...Inget för mig helt enkelt! Därför väljer jag att skita i allt som har med pitts att göra.. Hellre jobbar jag röven av mig, bygger upp mitt egna och sen flyr landet för att göra precis vad jag vill och njuta av livet som oberoende och att inget håller mig tillbaka. Jag älskar mig själv och jag vet att jag aldrig sviker mig själv, behöver ingen annan. Alla är vi olika! Jävla tur det egentligen. Där har ni förklaringen till varför jag inte har "flingar" eller pojkvänner. må väl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0