Tröttast men gladast!

Har kommit hem idag från Cindy, och om några timmar åker jag till KPH för att ta planet till London sen vidare till NY. Jag är mega trött. Men jag kan nog inte sova. Är rädd att jag inte vaknar haha! Pernilla ligger och sover sig i soffan. Kanske jag skulle lägga mig och vila en liten stund iaf. Intensivt liv man lever! :) Har inte hunnit fatta att jag är på väg till staterna om bara några timmar. Men snart kommer det väl ikapp mig!
Har packat, nästan ingenting.. Känns ju inte som jag är färdig för väskan är typ tom! Men den lär vara full när jag åker hem iaf det är huvudsaken! :)

Må väl mina vännerssss! :))

Slänger in en liten bild från utgång ala cinderella i fredags när dessa boysen lyfte taket. Hur ska jag komma ihåg vad dom heter då? Elenor hjälp mig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0