ÄNTLIGEN NEW YORK!

Ja men man kanske inte ser så bra men,

In New York,

Concrete jungle where

dreams are made of,

Theres nothing you can't do,

Now you're in New York,

these streets will make you

feel brand new,

the lights will inspire you,

lets hear it for New York,

New York, New York


Ikväll har vi bokat allt! Klappat och klart, nu har jag äntligen lite annat att tänka på vilket jag verkligen behöver just nu! Min hjärna känns som den har pausats. Jag har vatt deppig, och kännt att ingenting känns kul osv. Haft ont i hjärtat, känt mig vilsen i livet. Men nu jäklar ordnar det upp sig. Sitter som vanligt på mitt vardagsrumsgolv (varför gör jag alltid det när jag har en soffa?!) Vet inte, KONSTIGT! Men iaf så sitter jag här och bara ler! Det pirrar i min mage & jag känner mig kär i någonting som är waaay too much better than boys! :)

Detta innebär fullspeckat schema, Åker till båten på torsdag i 10 dagar, kommer hem och åker 08.00 på morgonen dagen efter från Köpenhamn vilket innebär att det inte är lönt att gå och lägga sig! Kommer bli hektiska dagar nu! I morgon ska jag hjälpa till på kicks hansa med inventeringen sen vidare med Carola till vår butik i Lund och jobba några timmar. Sen hem och fixa lite dollars, sen packa och inviga wii just dance 2 som dök upp i brevlådan idag!
MEN FY FAN VAD JAG GILLAR DETTA!
:)


Kommentarer
Pernilla

Ellen!! Du o jag ska till NEW YORK!!!! jag vill btw ev spela wiidans imorn=)

2010-10-25 @ 23:37:24
URL: http://pearlies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0