Dagen innan jobbdagen!

Väldigt aktiv känner jag mig för tillfället med mitt blogggande! Vet inte vad som har hänt! Men vissa följer ju bibeln så nu kan ni inte klaga på att jag uppdaterar dåligt! Sen att jag inte skriver något intressant det är en annan sak! ;) Sitter just nu i min soffa för ovanlighetens skull ist för golvet! Och i enbart handduk! Mer spännande än så blir det inte! Har nyss ansökt om tillstånd att få resa till USA. Tydligen en ny regel som men måste ta del av och den måste gå igenom i den amerikanska regeringen senast 72 timmar innan man kommer och så betalar man 14$.

"Din ansökan har godkänts och du kan resa till USA med Visa Waiver-programmet. Detta svar garanterar inte att du blir insläppt i USA; Customs and Border Protection (tull och gränsskydd) kommer att vid ankomst ta det slutgiltiga beslutet."

Hoppas inte dom är som vissa vakter när man ska gå ut bara. Ni vet dom som släpper in brudar som ser snygga ut! ;) För jag är minsann inte snygg när jag flyger "långresor" (tar ju bara ca 8 timmar iof men ändå!).

Nu ska jag snart slänga i mig lite lunch sen ska jag ta tag i alla mina ärenden jag har att fixa idag. Åker till Cinderella i morgon i 10 dar ju så måste ordna allt inför New York idag! Plus att jag måste packa och röja undan här hemma.

Må väl mina vännersss!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0