Fredag och i Hörby!

Är hos mamma mu, och väntar på att hon ska komma hem från jobb! Har varit en sväng hos fam Wigg. Ska vidare till Lund sen och dricka lite vin och hänga med Pernilla mf. Sen blir det Brogatan. Det är fredagsklubb där numera så vi får ju givetvis hjälpa till att se till att det kommer igång ordentligt! ;)

Ska bara bli lite spännande att se hur jag löser detta, har bara med mig underkläder och mascara och kajal hit, med andra ord INGA party outfits, eller party makeup. Ville åka till Nova och handla sakerna jag behöver men jag har inte nån bil här och buss finns inte på kartan. Så då får det lösa sig helt enkelt! Okar inte åka till malmö sen tillbaka igen.

Tänker fortfarande på om jag gjorde rätt som berättade för flickvännen att "han" vatt otrogen. Det verkar som att han har vänt på saker och ting nu och fått det att låta som att det är jag som är idioten. Att ingenting av det jag säger är sant osv. Men jag har iaf sagt som det är, mer kan jag inte göra. Det kändes som jag gjorde rätt för mig iaf. Antar att det är rätt. Bara hjärnan som flippar med en. Tro vad du vill, gör vad du vill. Det är inte första eller sista gången som han är otrogen! Tyvärr!

Men men, nu ska jag droppa detta. Sista steget är bara nästa pass om han dyker upp eller inte. Sen är det över!

Snart flyr vi landet! :) 

Ha en trevlig helg mina <3 



Kommentarer
Linie!

Hoppas ni får en bra kväll :) Vi måste ses snart! <3

2010-10-22 @ 23:09:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0