Livet!

Sitter på mitt vardagsrums golv! Lyssnar på hoffmaestros nya skiva och dricker ett stort glas mousserande vin. Det är ju trots allt min första lediga dag, det måste man fira. Jag sov till kvart över tre idag! Tror ni jag behövde sova eller?! Ni vet när man är så trött att man känner sig full, ögonen korsas och ingenting fungerar. SÅ trött var jag igår när jag skulle sova! Var ute på promenad med Emma efter jag hade vaknat, efter det stack jag till brorsan och käkade tacos och lirade mario bros wii. Upptäckte att det har kommit Just dance 2 till wii, gissa vad jag ska köpa pååå... ehm... fredag får det ju bli eftersom jag ska ju jobba på kicks i morgon och på torsdag! :)

Livet är på max kan jag säga, det är typ kaos överallt! Drama drama... Men jag vet att saker och ting lugnar sig med tiden. Den värsta stormen är nog INTE över så att det är bara till att vara stark och stå stadigt kvar på marken! Mig kan man inte rubba på så lätt inte! :) Jag vet ju vad jag gör och att jag är bra på det! Det är jag som får glänsa! Och jag gillar det!

Sen har jag lärt mig ännu en gång att inte tro att någon kan komma innanför mina murar. Fast vad skulle jag förvänta mig av ett otroget as egentligen!? Nä precis, ni hör ju hur det låter! Nyss dog jag lite av garv, då han har tagit bort samt blockat mig på fb! Undra varför... Kanske för att jag torkade bordet efter mig och gjorde rätt för mig! Lärde mig nog två saker av detta;

1. Häng inte me upptagna hur bra de än känns,
2.
DO NOT SHIT WHERE YOU EAT! Kan väl iaf byta avdelning nästa gång! (hihoha!)

Nu ska jag packa upp mitt liv från båtvistelsen innan jag ska knoppa, fortfarande med huvet högt! Må väl! :)


Kommentarer
Anna

Usch vad tråkigt vännen! Men du kommer du inte till hörby snart lr jag ska ta mig in till malmö för att ses?! :) Kram!

2010-10-20 @ 09:19:14
URL: http://www.annasplace.se
Anna

Imorgon kan jag dock ej...ska in till anna i eslöv...men nästa vecka har jag inte mkt inplanerat som det ser ut nu...

2010-10-20 @ 12:11:59
URL: http://www.annasplace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0