Onsdag!

Lill-lördag med andra ord! Idag kommer Lina, Yoyo och Stina till mig! Ev. Slelin & Jboo med! :) En riktig girlsnight! Det tror jag vi alla behöver! Blir ju inte alltför ofta längre! Alla är upptagna på sina håll! Alla bor på olika ställen! Det är inte som förr när vi alla hade några 100 meter till varandra i hålan och kom och gick som man ville. Haha, glömmer aldrig när Stina kom bort till mig på fyllan och hade ramlat ner i en buske på vägen! Snö i heeela håret! Men lika glad ändå! :) Alla våra kvällspromenader var också nice, inte så ofta man har det här faktiskt. Även om vi alla inte ses så ofta längre så vet vi ändå var vi har varandra, så det ska vara! :)

Nu ska jag ner och handla lite sen piffa till mig lite tsm med dagens första drink! Må väl!





Kommentarer
Anna

ÅÅå va kul! :) Hoppas ni får de trevligt! :) Kan vi inte ta en fika snart? Kraam

2010-10-06 @ 19:09:06
URL: http://f860203.blogg.se/
Ellen

kunde inte svara inne på din blogg, men kanske du ser här! :P men klart vi kan det! Long time no seen! Kraaam!

2010-10-19 @ 23:31:51
URL: http://slellens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0