Söndagsmys i carolihuset!

Så var det söndag, och helgen bara flög förbi. Har haft det festligt med utgång i Lund och sen brudfest hos Bettis igår. Tur man inte blev sprängmätt iaf! :P Men hemskt trevligt, gick aldrig ut men däremot slutade det hos Emma och Så det kan låta. Emelie och jag var vinnande laget... Som vanligt, som vanligt! ;) Mitt i allt flams och trams banka det som fan i väggen, och vi kom fram till att det måste varit en jätte kille med kuk!

Sitter nu hos Emma och chillar med henne och Emelie, älskar söndags-chill! Är inte ett dugg bakis idag, kanske för jag höll mig på endast en flaska favoritvin igår. Sjukt skönt. 

Nu ska jag åka till IKEA med Henke, sen blir det hem och röja sen får ni inte missa gossip girl ikväll! Bästaste!

Föresten, jag och Pearlie drar till New York 8e november! :) Precis vad jag behöver!

MÅ VÄL! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0