Vilken dag!

Så himla skönt att va tillbaka i min hemma butik! Kicks 832! :) Love it! Och jag har dom bästa kollegorna och den bästa chefen man kan ha! I morgon ska jag jobba igen! Då jävlar ska vi sälja som gudar! Som vanligt! :) Och då får jag även träffa Carola! Längesen nu! Har saknat dig!

Snart kommer Pernilla till mig, vi ska boka nån resa! Detta går inte längre! Vi måste fly landet! Vidga våra vyer! :) Vi får se var vi hamnar! Men det blir på nästa ledighet! Har ni några tips så bara sula in dom! Okey?!

Nu blir det en snabbdusch! Lite peeling också kanske! Kan passa på att tipsa om den bästa peelingen! Det är YSL som gäller! Denna alltså!

 

Ett <3 till alla mina nära & kära! :) Hjärtan är bra! Köss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0