Helgen i London!

Haft en otroligt härlig helg i London! Väntade på båt-flickorna på Gatwick. Det första jag fick syn på var en asnitad Erika ;) Dom hade minsann pimplat på planet. Celine och Erika gick och däckade dirr efter käk första kvällen medan jag och Elenor tog oss lite vin i hotell baren! Efterlängtat!

 

Dagen därpå var det bara att gå upp tidigt för att hinna med shopping innan vi skulle piffa till oss lite inför festen hos Tjack Sara! Blev endel shopping och en stadig Lunch! Väl hos Sara träffade vi hennes pojkvän och hans kompisar och några av Saras svenska tjejkompisar! Mycket trevligt! :)

 

Utgången blev på Café de Paris! Faktiskt ett väldigt bra ställe. Och vi spårade utan att skämmas! Ingen blåsning dagen efter ju vilket det hade blivit DIRR om vi befunnit oss på jobb i det tillståndet! Haha! Efter en stabil utgång med mycket drinkar och shots och trevligt folk så var det tydligen dax att bege sig hemåt!

 

Frös som en gnu när jag kom hem, det är typ det enda jag mins. Elenor fixade ett bad till mig. Jag hoppade ner i mina trosor! Varmt och skönt! Slutade med att Elenor också hoppade i! Sen satt vi där en stund sen gick vi och däckade. Eller iaf Elenor, jag var fullt igång med att leta efter sips. Vände upp och ner på hela hotellrummet men hittade inga sips! :( Försökte ringa Tommi, gick ju sådär... Sen somnade jag!

Vaknade tidigt på söndagsmorgon. Fortfarande lite packad. Hade förberett med sockerfri redbull dagen innan så den åkte ner fort innan man han fatta att man var bakis. Ner och käkade frukost på hotellet innan shopping i Craydon. Förvånadsvärt bra shopping där måste jag erkänna! :) Hittade hur mycket som helst. Celine mådde nog sämst av oss alla, men efter att ha samlat på sig några påsar kläder och sånt var hon på topp igen! :)

 

Sen flög vi allesammans hem på kvällen. Jag mådde sjukt illa och var lite skraj för flyget, gillar inte att flyga ensam! Trodde motorn kaosade, den lät inte okey! Och ingenting blir ju bättre av att jag flög med ett företag där jag har träffat på en pilot ifrån. Han sa då att ibland vet han inte riktigt vad han gör men då är det bara att göra om och göra rätt om en röd lampa lyser. Och inte nog med det, en gång hade han startat fel motor på marken så att en man nästan hade råkat illa ut! Hade grym dödsångest när jag gick på planet, tänk om det var mitt sista steg i livet, in på planet! Inte okey! Men jag överlevde och snart är det dax att dra ut och flyga igen! ;)

 

Må väl mina vännerssss! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0