Inte igår!!!

GOTT NYTT ÅR ALLA! :) Har inte varit särskillt aktiv här på ett tag. Det har varit mycket! Jobb, Jul, Nyår, Födelsedag! Och massa sånt! Men nu har jag semester till den 5e februari! Ritkigt skönt!

Köpte Neu Lash till mig själv i födelsedagspresent! Precis börjat med det. Blev så jäkla impad av Vickys fransar när jag träffade henne när jag jobbade en dag på Mobilia. Hon hade alltså fått nästan dubbelt så långa!!! Galet! Så nu är jag igång. Före och efterbild slänger jag upp sen! :)



Har haft fullt upp som sagt, vi firade min födelsedag här i fredags med nästan alla godingarna! Saknades dock några. Hade skitkul! Dansade wii dance och snackade och flamsade och tramsade. Tackar alla för en bra kväll!

Lördagen vaknade Yoyo, Sofie, Tommi och jag upp här hemma.. Mådde hur bra som helst konstigt nog! Men det blev en slappe dag trots allt. Massa flams och trams som vanligt. Efter några timmar och ett halvt städat hem tittade jag på vinboxen och beslöt mig för att den måste drickas upp därför att den såg bara dum ut! :) Så vi tömde den och resten av det som fanns kvar sedan gårdagen. Lite käk på det sen stack Yoyo och Sofie på en fest och jag och Tommi stack till skeppan och mötte Pearlie och co en sväng sen blev det hem för att sova sig medan dom andra gick vidare till Etage! Yoyo och Sofie dök upp mitt i natten lagom runa om fötterna och vi kunde inget annat än garva åt dom när dom satte igång sitt tramsande! Slutade med att Yoyo ramlade ner från soffan. FAIL! :)

Söndagen vaknade samma gäng upp här hemma! Yoyo var grymt bakis men kom rätt så bra igång sen efter lite frulle och gamla goda låtar! :) Gick loss totalt med dammsugaren och golvmoppen! Kände att jag behövde starta mitt nya projekt när brudarna skulle köra hem så jag ringde Emelie och drog med henne till Entré och köpte bland annat nya bestick på Cervera. Hade ju fått present kort från Mate och Malin. Perfekt! :) Nu ska jag bara köpa nya tallrikar, glas och muggar med! Klarar inte av att se det jag haft i alla dar! ;) Vuxen poäng?

Igår blev det jobb på Mobilia sen hem till Pearlie på lite käk! Kollade på the breakup som gick på tv. Hade det mys. Sen kom mitt lamm också ;) Sen blev det vandring hem för att sova sig lite. När vi var på centralen var det nog dom konstigaste 5 minuterna på länge. Först kommer det sjukt många fåglar som flyger fram och tillbaka över oss. Sen kommer en bil i 190! Kör mot rött in på centralen och bara tutar! Kör som en idiot genom busshållsplatsen och försvann. Konstigt! :P

Idag har det varit en lugn dag, förutom i morse när jag skulle tvätta 07.00 och jag börja tjaffsa med en kärring som hade snott alla maskiner och torktumlare för att hon "skulle på sjukhus och opereras!" HAHA, Men ELLER HUR!? Hon var riktigt dålig skådespelerska också! Jag hoppas verkligen att hon hamnar på sjukhus bara för detta.
Känner inte mig hemsk som säger det. Sådana människor som henne tycker jag inte ett dugg synd om.

PÅ FREDAG DRAR VI TILL LONDON!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0