Taflin på besök!

Om lite mindre än 12 timmar anländer denna kvinnan till Malmö. En båtkompis från min cinderella tid!:) ibland vill jag tillbaka. rätt lyxigt att inte behöva laga mat eller städa på tio dar. :D Smita ut i messen om man är sugen på nått! äta goda frukostar! motionera på gymmet! Vem vet jag kanske någon gång i framtiden återvänder! :)

Hur som helst så kommer det bli full rulle med oss nu dessa dagar :) så längesen vi sågs nu!

Typiskt nu blev jag hungrig. Dumt att ta upp om frukost och sånt mitt i natten.. Haha! God natt och sov gott folk!



Kommentarer
Taflin

Åhhh....vad roligt det var i Malmouuöö....allt utom den dumma bankomaten som åt upp mig och spottade ut Jocke! Ha ha.
Hoppas "katten" dyker upp på posten på Tis.
Tack för en mysig helg!! <3

2012-11-18 @ 22:23:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0