Äntligen!

Äntligen lite utmaningar och utvecklingsmöjligheter! Jag börjar på sephora nu i november och får vara med och bygga upp butiken! :D och tanken är att dom ska öppna många fler butiker i Sverige! :) Vilket betyder att om jag bara visar vad jag vill och kör hårt på det så är det nog inte omöjligt att få en egen butik! :) detta företaget satsar mkt på sin personal med utbildningar och att man ska få utvecklas! Och de är ju precis vad jag vill ha! Många andra skär ju ner på det vilket är totalt korkat. Man måste motivera sin personal, få dom att växa. Inte bromsa dom! Jag kommer trivas som handen i handsken hos dom världsledande sephora! :) lovely! ;)



Kommentarer
Taffel

Det kommer passa dig super och du kommer bli bäst där!!! :) Så himla glad att du fick jobbet! :) "Det går bra nu" som Altun skulle säga! : D

2012-10-24 @ 11:13:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0