Helg på ingång!

Äntligen helg! :) jobb i morgon 08-17! Sen va med min fina Mate. Inte helt omöjligt att ni hittar oss på HIPP schlager klubb premiär. Yeyeyeye! :D så fall blir det första provet. Fest utan cigg! Klarar man bara den gången så klarar man alla gånger! Och jag har ju tydligen ett vad som är aningen tyngre än vad Mate Mia och jag har med varandra. Detta vad handlar om 10000kr. Om jag inte röker på 22 månader får jag alltså 10 lax! Jag vet, konstigt antal mån. :P Hur som helst, vi får väl se efter de där 22 månaderna om de där pengarna dyker upp! ;) för jag vet att jag klarar det! Inte ens i den tyngsta dimman ska jag tänka tanken! Vägra lukta askkopp! Dessutom är det inte fint att röka. Egentligen bara jävligt packigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0