Kevins födelsedag!

Var en snabb sväng uppe i sösdala hos kevin och yoyo igår! :) söt som vanligt var han.

Efter det blev det snabbt hem så janne kunde hjälpa sin moder och sen sticka och flyga sig. Läskigt tycker jag!
Säg till om ni vill flyga, för han kommer flyga så mkt som möjligt nu. :) jag har faktiskt åkt med en gång. Rätt häftigt men flygrädd som man är va så flyger jag helst bara när jag verkligen måste! Haha! Typ när livet är så tråkigt att man skiter i om man dör bara man får komma utomlandas! Haha!

Sen drog Rosa och jag ut på en inlines runda! Finns sjukt bra vägar här! ;) ikv ska Mia å jag åka en sväng med. Bra träning för rygg röv å ben! Gööööött!

Skattepengarna kom ju nu med! :D wohooo! Jävligt passande efter en spenderande helg i huvudstaden! Kanske det blir en liten shopping tur i stan sen! Ska luncha med Carro nu vid 12 tiden.

Älskar mina lediga dagar! :) vill alltid vara ledig! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0