Nykläckt!

Så, lite bibel uppdatering:D kom nyss hem från kiropraktorn. Fan va skönt det är! Jag var där för en vecka sen och hade så jävla ont. Så knäckte hon loss hur mkt som helst i nacke och rygg! Har inte alls ont längre och ett plus är att jag kan röra mig igen! ;) Idag knäcktes de inte lika mkt men ändå riktigt gött! Om ni behöver gå å bli knäckta så kan jag rekommendera Laurin på dammfrivägen! Kostar 200:- och man känner sig helt lös och ledig efter haha! De lät nått de! ;)

Annars då, nyss käkat frulle ska jobba vid 11:30. Har inget mer att göra så funderar på att slänga i toningarna i håret som jag köpt hos mary på kicks! Älskar dom där casting cream gloss. Använder alltid dom. Får se om jag vågar göra de själv eller inte! :)

Ikv är det tydligen premiär med tisdagskkubben på hipp. Då är det fan sommar! :D jiihaa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0