Ribban beach!

Det är lätt nästa ställe att köra aw på! :D riktigt mysigt! Idag kände jag mig nykläckt när jag vaknade, mådde bra! Färgade håret. Syns kanske inte så mkt men det är inte lika dassigt längre, fick lite nytt liv! :)
Cyklade till jobb.. Mådde mindre bra haha! Där är för tillfället REA.. Vilket är lika med, K A O S! Men ska nog lyckas styra upp allt! Finns rätt mkt fint med bra rabatt!
Puffe kom med en fin ros till mig bara för att han var extra glad idag efter att ha klarat synundersökningen för nästa steg i pilot tjohejset! Mådde bra igen! :D
Efter jobb stack vi och spelade minigolf vid ribban! Jag vann nästan! :P 1 poäng skiljde det! ;) mådde fortfarande bra! Men min ros mådde mindre bra av att ligga i bilen utan vatten!

Lite pics från ikväll! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0