Bästa söndagsmyset på länge!

Min partner in crime, Pernilla nu mera Menguy, kom till malmö i gårkväll så jag körde och hämtade henne och hundarna på centralen. Sen stack vi förbi max på en burgare. Man måste ju unna sig! Sedan hem för lite mousserande vin som för övrigt var väldigt gott, heter nånting med charles och säljs för ca 70 spänn på systemet! Bara ett tips! ;) Baileys med kaffe, lite vin och flera timmars snack och flams å trams! Somna 06:30. Precis som det ska va på ett söndagsmys! :) 



Idag käka vi hälsofrukost och sen åkte vi ner till stan. Gick runder och handlade lite. Sen bjöd lask mig på mando käk!  Mm mm mm! :) mkt trevlig kväll och dag! På onsdag ska vi ta några drinkar på lilla. Allt är i sin ordning! ;) detta året har jag lovat mig själv att bara ha roligt! Så så får de bli! 
Må väl, fridens! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0