Födelsedag!

Min födelsedag har faktiskt varit riktigt bra! Jag brukar inte tycka om att fylla år.
Vaknade upp hos Mia i morse. Jätte skönt att inte vakna och va ensam hemma! :)
Körde henne till jobb sen stack jag hem om snabbt sen vidare till Eda Göding som var i hammarlunda. Hon hjälpte mig att sy upp lite grejer sen drog vi till Nova Lund. Överlängesen jag var där. Till vår förvåning träffade vi på Emma Wigg där! Jättekul!! :D Min lilla sis! <3 Jag köpte nya skor och en tröja/jacka. Jag tänker ju såhär, december månad gjorde ju ändå att man blev helt körd på ekonomifronten så då kan man lika bra fortsätta spendera haha! Det kommer nya kulor! Sen åkte vi och handlade lite mat och sånt. Jag lämnade modern i hammarlunda igen sen körde jag hem och lagade räkmackor åt Mia, Cilla och mig... Äntligen lite pumahäng! drack lite mousserande och några turkish/hallon shots. Perfekt lulliga. Jätte roligt också att så många har tagit sig tid att gratta mig idag både samtal, sms, facebook. Alla sätt är bra sätt! :) Glad blir man! :) I morgon ska jag jobba! Känns ändå helt okey efter 2 dagars ledigt så nu ska jag somna till sex and the city. Shiet 26 år. Det verkar helt onödigt, men detta året ska fan bli riktigt bra! :)
 
Sov gott alla godingar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0