Kusinvitamin!

Började dagen med min dagliga dos av A B C D E vitamin som smakar typ fanta. Inbillar mig att det ska va bra för att må bra. Hoppas det! :) 
Helt okey dag på jobb idag, synd bara att man ska behöva lyssna på massa onödigt gnäll som går ut i tomma luften. Även om man inte vill lyssna så lyssnar man. Energin bara rinner av en. Men som tur är får jag tillbaka den rätt snabbt. 

Efter jobb körde jag till sandra min kusin som har köpt hus i Skurup med sin kille. Sjukt stort hus alltså!! Kommer bli jättefint när dom fått till sin stil genom hela hemmet. :) vi käkade tacos och bara catchade upp lite förlorad tid! Riktigt kul! :) 
Föresten dom har en katt som vi provade mata med popcorn. Som han käkade!! Aldrig varit med om en katt som älskar popcorn?! Är det inte lite konstigt? Haha! 

Senare körde jag hem igen och chilla lite i soffan och prata lite med min love! Dubbelavsnitt sex and the city och nu när det är slut blir de sängen. Är så sjukt trött! Och måste upp tidigt i morgon ändå för att hjälpa jannes moder innan jobb så god natt sömn mina vänner! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0