Crosstrainern

Idag efter jobb gick jag till gymmet för min 1 timmes crosstrainer åktur! Fy fan vad sjukt att man står där å kämpar så lång tid för att sen bli vrålhungrig hela tiden haha! Och man vill ju inte äta massa när man precis bränt 898 cal för att va exakt! Så glad, de e mitt rekord! Men fy bubblan ett tag trodde jag hjärtat skulle stanna. En annan stund trodde jag att jag skulle trilla ihop å spy eller nått. :D Men de gick, och efter så skaka händerna loss av sig själv! 

Undrar om de händer något. Mina ben och rumpa har iaf blivit väldigt vältränade! Jag provade min bikini här om kvällen och den satt bra! :D Men mer ska bort från magen så bara att fortsätta förbränna!!!! Varför är man så dum och inte tar foto innan man börjar ta tag i sig?! Och varför tar det så jäkla lång tid att bli av med mage?! 

Nä nu ska jag lägga mig å se nån bra film å somna. Är ledig i morgon sååå skönt! :) ska till gymmet.. Sen umgås med Caroline! Sen till mina pumor på kvällen! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0