Jobb helg!

Idag har jag varit ledig så jag passade på att hälsa på Eda göding och Ola. Sen när jag kom hem unnade jag mig lite godis och fortsatte mitt eviga sorterings projekt. Nu har jag gått loss på skorna. Slänger allt jag inte använder eller som är slitet. Nu får det va så med att samla på sig massa! Slit och släng, köp nytt! Tack å hej! :D 
Nu känner jag mig så pepp på att fortsätta med kläderna men måste sova, dax att tjäna lite pengar i morgon ju. Så får ha detta som mitt helg projekt om kvällarna efter jobb. Perfekt nu inför våren också! Så man vet vad det är man behöver shoppa! ;) 

Känns som kl är 20:00!! Men ikke! Soooov kvinna! God natt! :) btw 6 dagar tills puffe kommer hem på helgbesök! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0