Snabb genomgång av vår weekendtripp!










Några bilder från Berlin resan. Haft en sjukt kul helg med Berlin gänget! Allt från skratt att tårarna sprutar, till kom å hjälp mig å dö vad sliten man e! ;) 
Nicklas la ribban första morgonen genom att vakna bakfull som alla andra, å törstig som ett djur hugger han ett glas som står framme, bara det att han drack inte bara upp vatten utan de va linsvätska och Geutes lins också! Som vi garvat åt detta, och drivit! ;) "kolla här serveras linssoppa?" "Ser du bra i magen nu?" "Nicklas där är en optiker där över gatan, säker du inte ska ha lite krubb när vi ändå är här?"Humorn när den är på topp.... Ehm.. Ja eller iaf när man är övertrötta och tramsiga! 

Var har bland annat varit på Primark och köpt en massa grejer. Jag handlade bland annat 4 par skor, en hoodie, 2 plagg till alice, ett par jeans-stretch-leggings liknande dom som finns på carlings ni vet som är så jäkla sköna! En massa annat blev det också men kom billigt undan med ynka 850kr!

Vi turistade lite också. Bland annat besökte vi de lilla som finns kvar av berlin muren. Fick känslan av att jag varit där och försökt fly en gång! Det fanns bilder och årtal på alla som försökt fly men blev skjutna. 

Kan ju säga att Berlin är nog ingan stad jag skulle vilja bo i eller va i för länge. Väldigt speciella människor. Klotter överallt och det känns som  det är ganska smutsigt. Men uteställena är minst sagt stora och bra! :) igår var vi på SODA! 5 dansgolv! Vi somnade 06:10 i morse och vakna upp 10:30 för frulle och tillpuffning för att sedan checka ut. Den ena såg mer sliten ut än den andra. Men vi överlevde resan hem. Har kommit över min flygskräck, inte ett dugg nervös längre. Tycker nästan de e skönt stt flyga! Kunde till och med sova på vägen hem! Nu deckar jag snart.. Blir duschen sen sängen! 

Tack alla för en skitbra helg! :) 
Auf Wiedersehen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0