Upd!

Känns som det var ett tag sen jag uppdaterade här. Men det har väl inte hänt så farligt mkt. Jo! Min partner in crime flyttar tillbaka till malmö! Ska bli så kul! :) vet dock inte när än. Men snart förhoppningsvis! 

Igår var jag hos Emma digg och christoffer! Vi såg mello, spela wii och käka chips och choklad.. De va typ vad jag levde på hela dagen igår btw och cola. Gjorde nog även de märkligaste köpet på länge på konsum i höör, choklad + tandborste (?!) 

I fredags blev de nårra glas med Angela och Mate! Vi kom fram till att vi måste ha ett fedt guld-ur! Sen drog vi till paddys å mötte upp lite folk. En bra kväll! :) 

Snart är det bara en månad kvar tills Puffe kommer hem. Kommer kännas märkligt i början att alltid någon sover med mig. Har vant mig att sova på tvären nu ju! ;) 

Aja, nu är det inte många dagar kvar tills vi drar till Berlin. Ska bli så kul! Hur ofta blir det av att 13 st lyckas bli lediga och bokar samma resa? :) årets tripp kommer det bli! 

Nä nu är det diska gryta och sovtime! Nattinatt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0